path
Documente senat
Ședința din 28.07.2015
- Hotărârea nr. 24 a Senatului URGS [H.S. 24/28.07.2015]
Ședința din 30.06.2015
- Hotărârile Senatului URGS [H.S. 15, 16, 17, 18 /30.06.2015] [Calendarul alegerilor]
Ședința din 09.06.2015
- Hotărârea nr. 14 a Senatului URGS [H.S. 14/09.06.2015]
Ședința din 19.05.2015
- Hotărârea nr. 12 a Senatului URGS [H.S. 12/19.05.2015]
Ședința din 02.04.2015
- Hotărârea nr. 4 a Senatului URGS [H.S. 4/02.04.2015]
Ședința din 31.03.2015
- Hotărârea nr. 3 a Senatului URGS [H.S. 3/31.03.2015]
Ședința din 24.02.2015
- Hotărârea nr. 2 a Senatului URGS [H.S. 2/24.02.2015]
Ședința din 27.01.2015
- Hotărârea nr. 1 a Senatului URGS [H.S. 1/27.01.2015]
Ședința din 09.12.2014
- Hotărârea nr. 58 a Senatului URGS [H.S. 58]
Ședința din 28.10.2014
- Hotărârea nr. 57 a Senatului URGS [H.S. 57]
Ședința din 30.09.2014
- Hotărârea nr. 56 a Senatului URGS [H.S. 56]
Ședința din 22.07.2014
- Hotărârea nr. 55 a Senatului URGS [H.S. 55]
Ședința din 02.07.2014
- Hotărârea nr. 54 a Senatului URGS [H.S. 54]
Ședința din 24.06.2014
- Hotărârea nr. 53 a Senatului URGS [H.S. 53]
Ședința din 17.06.2014
Ședința din 27.05.2014
- Aprobarea modificării metodologiei organizării și desfășurării examenului de disertație [H.S. 45]
- Aprobarea modificării metodologiei privind organizarea și desfășurarea examenului de finalizare a studiilor universitare de licență [H.S. 44]
- Aprobarea modificării metodologiei organizării și desfășurării concursului de admitere pentru anul universitar 2014/2015 [H.S. 43]
- Aprobarea Convenției de cooperare între URGS și Wilhelm Lohe Hochschule - RF Germania [H.S. 41]
- Aprobarea noului antet al URGS [H.S. 40]
- Aprobarea aderării URGS la Federația Națională Patronală pentru Formare și Evaluare Profesională [H.S. 38]
- Aprobarea organizării cursurilor de pregătire pentru admiterea la INM [H.S. 34]
Ședința din 01.04.2014
- Aprobarea Acordului de colaborare încheiat de Universitatea Româno-Germană din Sibiu cu Universitatea Dimitrie Cantemir din Targu-Mureș [H.S. 33]
- Aprobarea Protocoalelor privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor încheiate de URGS cu undația Universitară Alma Mater - Universitatea Alma Mater din Sibiu în vederea organizării și susținerii examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență la programele de studii Management, ECTSMC și Drept [H.S. 32]
Ședința din 25.03.2014
- Aprobarea revizuirii de principiu a taxelor de școlarizare și a taxei pentru susținerea examenului de finalizare a studiilor universitare de masterat [H.S. 29]
Ședința din 25.02.2014
- Aprobarea modificării componenței comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de masterat pentru programul de studii Marketing și comunicare în afaceri [H.S. 25]
- Aprobarea modificării componenței comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de masterat pentru programul de studii Managementul organizațiilor [H.S. 24]
- Aprobarea modificării componenței Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de licență pentru programul de studii Management [H.S. 23]
- Aprobarea modificării componenței Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de licență pentru programul de studii Drept [H.S. 22]
- Aprobarea procedurii privind alegerea reprezentanților studenților în structurile de conducere ale URGS [H.S. 20]
- Aprobarea structurii anului universitar 2014-2015 [H.S. 19]
- Aprobarea noii sigle și a marelui sigiliu ale URGS [H.S. 18]
- Constituirea Comisiei de lucru pentru efectuarea unui studiu de fezabilitate în vederea identificării unei noi specializări pentru diversificarea ofertei educaționale a URGS [H.S. 17]
- Aprobarea cererii formulate de lect.univ.dr. Ioan-Mirel Habean [H.S. 16]
Ședința din 28.01.2014
- Aprobarea organizării unei sesiuni extraordinare de susținere a formelor de verificare nepromovate, restanțe și/sau creditări [H.S. 15]
- Aprobarea participării URGS în cadrul proiectului național gestionat de MEN în anul 2014, privitor la donații de DVD-uri, cărți și filme în limba română destinate studenților din Republica Moldova [H.S. 13]
- Aprobarea întocmirii dosarelor de autoevaluare în vederea autorizării de funcționare pentru un nou domeniu de studii universitare de licență și acreditarea/reacreditarea domeniilor de studii universitare de masterat [H.S. 12]
- Aprobarea procedurii de utilizare a condicii de prezență a studenților la activitățile de predare și seminarizare [H.S. 11]
- Aprobarea încheierii acordului de parteneriat între URGS și Czestochowa University of Tehnology, Polonia [H.S. 10]
- Aprobarea perioadelor de concedii pentru anul 2014 [H.S. 8]
- Aprobarea metodologiei privind organizarea și desfășurarea examenului de disertație [H.S. 7]
- Aprobarea metodologiei privind organizarea și desfășurarea examenului de finalizare a studiilor universitare de licență [H.S. 6]
- Aprobarea metodologiei de admitere pentru anul universitar 2014-2015 [H.S. 5]
- Aprobarea modificării componenței Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de licență pentru programul de studii Drept [H.S. 2]
- Aprobarea perioadei de înscriere și susținere a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și disertație, sesiunea februarie 2014 [H.S. 1]
Ședința din 10.12.2013
- Validarea Consorțiului Internațional al rectorilor și Președinților Universităților și Instituțiilor de Învățământ Superior, în care URGS este parte semnatară [H.S. 133]
- Aprobarea creării a două secțiuni în cadrul Centrului de Cercetare al URGS [H.S. 132]
- Aprobarea procedurii îndrumării studenților în vederea participării acestora la activitățile științifice ale universității [H.S. 131]
- Aprobarea propunerilor pentru revizuire a Cartei URGS [H.S. 130]
- Aprobarea cadrului general al măsurilor propuse pentru îmbunătățirea prezenței studenților la activitățile didactice [H.S. 128]
Ședința din 31.10.2013
- Aprobarea Procedurii privind recuperarea absențelor [H.S. 126]
- Aprobarea Deciziei Consiliului de administrație nr. 57 din 29 octombrie 2013 [H.S. 125]
- Aprobarea termenului de depunere a documentelor anuale didactice și de personal [H.S. 124]
- Măsuri organizatorice în vederea îmbunătățirii prezenței studenților la activitățile didactice [H.S. 123]
- Măsuri organizatorice în vederea întocmirii orarelor [H.S. 122]
- Măsuri organizatorice în vederea redactării notelor de curs și a caietelor de seminar pentru uzul studenților, de către titularii de disciplină [H.S. 121]
- Validarea alegerilor parțiale organizate la nivelul U.R.G.S. pentru alegerea reprezentantului FDȘA [H.S. 120]
- Stabilirea poziției U.R.G.S. față de Consiliul Național al Rectorilor [H.S. 119]
- Numirea domnului asist.univ.drd. Mircea Fuciu în funcția de secretar al Consiliului științific al U.R.G.S. [H.S. 118]
- Aprobarea raportului de activitate al Comisiei pentru programe și proiecte interne și internaționale a U.R.G.S. [H.S. 117]
Ședința din 30.09.2013
- Suspendarea scoaterii la concurs a posturilor vacante în anul universitar 2013-2014 [H.S. 116]
- Stabilirea perioadei de definitivare a programelor analitice (fișa disciplinei) [H.S. 115]
- Stabilirea perioadei de desfășurare a alegerilor parțiale organizate pentru completarea structurii Senatului universitar [H.S. 114]
- Aprobarea Planului de cercetare științifică al URGS pentru anul universitar 2013-2014 [H.S. 113]
- Aprobarea termenului până la care se pot depune amendamente și/sau face propuneri de modificare a regulamentelor, metodologiilor și procedurilor din cadrul URGS [H.S. 112]
- Aprobarea organizării unei sesiuni extraordinare de susținere a formelor de verificare pentru studenții beneficiari de burse Erasmus [H.S. 111]
- Aprobarea instituirii statutului de student audient în cadrul URGS [H.S. 110]
- Aprobarea înființării structurii interne fără personalitate juridică a Organizației studenților [H.S. 109]
- Aprobarea Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de licență pentru programul de studii Drept [H.S. 108]
- Rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al URGS [H.S. 107]
- Aprobarea cuantumului și calendarului de plată a taxelor de școlarizare pentru anul universitar 2013-2014 [H.S. 104]
- Decizia nedepunerea dosarului de autoevaluare în vederea schimbării calificativului și funcționarea în lichidare a programului de studiu Marketing [H.S. 103]
- Confirmarea/reconfirmarea cadrelor didactice asociate din cadrul URGS pentru anul universitar 2013-2014 [H.S. 102]
- Aprobarea statelor de funcțiuni și de personal didactic ale departamentelor pentru anul universitar 2013-2014 [H.S. 101]
- Aprobarea planurilor de învățământ ale programelor de studii din cadrul URGS, pentru seriile 2013-2016 și 2013-2017 (studii universitare de licență), respectiv 2013-2015 (studii universitare de masterat) [H.S. 100]
- Aprobarea formațiunilor de studiu pentru anul universitar 2013-2014 [H.S. 99]
Ședința din 27.07.2013
- Aprobarea de principiu a contractării unui credit bancar, necesar pentru achiziția unui imobil [H.S. 90]
- Modificarea Comisiei Centrale de admitere pe universitate [H.S. 91]
- Aprobarea protocolului ERASMUS încheiat cu Fachhochschule fur Offentliche Verwaltung und Rechtpflege in Bayern [H.S. 92]
- Aprobarea Acordului de Parteneriat încheiat cu Fachhochschule fur Offentliche Verwaltung und Rechtpflege in Bayern [H.S. 93]
- Aprobarea organizării Conferinței Internaționale "Drept și management în administrația publică" în parteneriat cu Fachhochschule fur Offentliche Verwaltung und Rechtpflege in Bayern [H.S. 94]
- Aprobarea perioadei de înscriere și susținere a examenelor de finalizare a studiilor de licență și masterat, sesiunea septembrie 2013 [H.S. 95]
- Aprobarea Raportului Comisiei de audit didactic intern pentru anul 2012 [H.S. 96]
- Aprobarea unor formulare tipizate necesare procesului de învățământ și activității secretariatelor [H.S. 97]
- Modificarea structurii anului universitar 2013-2014 aprobată prin HS 12/29.01.2013 [H.S. 98]
Ședința din 20.06.2013
- Aprobarea desfășurării unei sesiuni extraordinare pentru formele de verificare nepromovate/creditate ale studențiilor din anii terminali [H.S. 71]
Ședința din 29.04.2013
- Aprobarea modificării Metodologiei organizării și desfășurării concursului de admitere pentru anul universitar 2013/2014 [H.S. 44]
- Aprobarea modificării Metodologiei privind organizarea și desfășurarea examenului de finalizare a studiilor universitare de licență [H.S. 45]
- Aprobarea modificării Metodologiei privind organizarea și desfășurarea examenului de disertație [H.S. 46]
- Aprobarea înființării Compartimentului de analiză și gestiune previzională a solicitărilor pieței muncii [H.S. 52]
- Adoptarea unor măsuri administrative [H.S. 53]
- Modificarea denumirii Departamentului ID/FR [H.S. 54]
- Aprobarea unor facilități la plata taxelor de înscriere la examenele de finalizare a studiilor universitare de licență și disertație [H.S. 55]
Ședința din 29.01.2013
- Aprobarea structurii anului universitar 2013-2014 [H.S. 12]
- Aprobarea Metodologiei de admitere pentru anul universitar 2013-2014 [H.S. 13]
- Aprobarea Metodologiei privind organizarea și desfășurarea examenului de licență [H.S. 14]
- Aprobarea Metodologiei privind organizarea și desfășurarea examenului de disertație [H.S. 15]
Ședința din 30.10.2012
- Aprobarea Codului drepturilor și obligațiilor studenților U.R.G.S. [H.S. 112];
- Aprobarea Raportului Comisie de etica universitara pentru perioada ianuarie-septembrie 2012;
- Aprobarea modificarilor conținutului Sistemului de management al calității din cadrul U.R.G.S.;
- Aprobarea Raportului Comisiei pentru evaluarea și asigurarea calitații pentru perioada ianuarie-septembrie 2012;
- Aprobarea Raportului Comisiei de monitorizare a programelor de studiu pentru anul universitar 2011-2012;
- Aprobarea Regulamentului de funcționare a Comisiei pentru programe și proiecte interne și internaționale a U.R.G.S. [H.S. 117];
- Aprobarea Regulamentului de funcționare a Comisiei pentru relații interne și internaționale a U.R.G.S. [H.S. 118];
- Aprobarea propunerilor pentru Proiectul de revizuire a Cartei U.R.G.S.
Ședința din 27.09.2012
- Aprobarea protocolului de deschidere a anului universitar 2012-2013 [H.S. 96];
- Atribuirea numelui „Antonie Iorgovan” salii Auditorium [H.S. 97];
- Aprobarea taxelor de școlarizare pentru anul universitar 2012-2013 [H.S. 98];
- Aprobarea cuantumului taxelor de înscriere la examenele de finalizare a studiilor universitare de licența și disertație [H.S. 99];
- Aprobarea reducerii cu 5% a cuantumului taxelor de școlarizare în situația achitarii acestora integral în cursul lunii octombrie [H.S. 100];
- Aprobarea scutirii de la plata penalităților de întârziere aferente taxelor de școlarizare restante, achitate în cursul lunii septembrie a.c.v [H.S. 102];
- Aprobarea desfășurării unei sesiuni extraordinare pentru formele de verificare creditate ale studenților din anii terminali [H.S. 106];
- Stabilirea datei de deschidere a anului universitar pentru studenții înscriși la studiile universitare de masterat - 18.10.2012 [H.S. 111]
Ședința din 03.07.2012
- Construirea Biroului operativ al rectoratului
- Aprobarea demararii unor proiecte de impact vizual asupra universitatii
- Aprobarea Comisie centrale de admitere pe universitate
- Aprobarea Comisie centrale de admitere a Facultatii de Stiinte Economice
- Aprobarea Comisie centrale de admitere a Facultatii de Drept si Stiinte Administrative
- Aprobarea Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de licenta pentru programul de studii Management
- Aprobarea Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de licenta pentru programul de studii Marketing
- Aprobarea Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de licenta pentru programul de studii Contabilitate si informatica de gestiune
- Aprobarea Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de masterat pentru programul de studii Managementul organizatiilor
- Aprobarea Comisiei de examen de finalizare a studiilor universitare de masterat pentru programul de studii Marketing si comunicare in afaceri
Ședința din 12.06.2012
- Aprobarea Regulamentului privind instituirea și acordarea titlurilor academice onorifice, a distincțiilor și diplomelor U.R.G.S. [H.S. 56]
- Aprobarea siglei, sigiliului, emblemei și antetului U.R.G.S. și sigla Editurii BURG
- Actualizarea componenței comisiilor și consiliilor Senatului U.R.G.S. [H.S. 58]
- Aprobarea convențiilor încheiate de U.R.G.S. cu U.L.B.S. și U.D.M. din Târgu Mureș în vederea organizării și susținerii examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență [H.S. 59]
- Renumerotarea și schimbarea denumirii unor săli din cadrul U.R.G.S. [H.S. 62]
- Validarea alegerilor parțiale pentru funcția de conducere de director al Departamentului de științe economice
- Inițierea procedurii de revizuire a Cartei U.R.G.S.
- Aprobarea Planului Operațional al U.R.G.S. 2012
- Aprobarea conținutului și modelelor fișei absolventului și a chestionarului pentru evaluarea satisfacției absolvenților
- Aprobarea organizării unei sesiuni extraordinare de susținere a formelor de verificare
nepromovate pentru studenții din anii terminali - Aprobarea cuantumului ajutorului acordat de instituție privitor la participarea la sesiuni de comunicări științifice naționale/internaționale și publicarea studiilor în reviste de specialitate cu factor de impact
Ședința din 02.05.2012
-
Validarea alegerilor parțiale organizate la nivelul U.R.G.S. pentru alegerea reprezentanților facultăților în Senatul universitar [H.S. 54]
Ședința din 27.04.2012
Ședința din 10.04.2012
- Se aproba modificarea Metodologiei organizarii si desfasurarii concursului de admitere pentru anul universitar 2012/2013;
- Se stabileste data alegerilor partiale organizate pentru completarea structurii Senatului universitar - 2 mai 2012, in intervalul orar 11:00 - 17:00.
Ședința din 27.03.2012
- Ceremonia de predare-primire a functie de rector al Universității Româno-Germane din Sibiu. Prof.univ.dr. Gheorghe Bichicean, în conformitate cu prevederile Ordinului MECTS 3419/2012 a preluat, funcția de rector;
- Rectorul - Prof.univ.dr. Gheorghe Bichicean, consulta senatul universitar pentru nominalizarea domnului Conf.univ.dr. George Bălan pentru funcția de Prorector al Universității Româno-Germane din Sibiu;
- S-a stabilit sesiunea de restanțe și refacere credite pentru anii terminali din U.R.G.S. este 23.04 – 06.05.2012.
Ședința din 28.02.2012
- Stabilirea datei limită de înscriere și a datei concursului public pentru selectarea decanilor facultăților din cadrul U.R.G.S.;
- Aprobarea planului de măsuri privitor la actualizarea regulamentelor și metodologiilor din cadrul U.R.G.S.;
- Aprobarea unei măsuri administrative în vederea îmbunătățirii gradului de participare a studenților la cursuri și seminarii;
- Delegarea în funcția de decan.
Ședința din 31.01.2012
- Aprobarea structurii anului universitar 2012-2013;
- Aprobarea Metodologie de admitere pentru anul universitar 2012-2013;
- Aprobarea Metodologiei privind organizarea și desfășurarea examenului de disertație.
Ședința din 09.01.2012
- Aprobarea taxelor de școlarizare pentru anul universitar 2013-2014 [H.S. 18]
- Aprobarea Raportului de autoevaluare pentru programul de studii universitare „Drept” din cadrul FDȘA pentru a fi transmis către ARACIS;
- Aprobarea Raportului de autoevaluare pentru programul de studii universitare de licență „Management” din cadrul FȘE pentru a fi transmis către ARACIS;
- Aprobarea Raportului de autoevaluare instituțională a U.R.G.S. pentru a fi transmis către ARACIS.